Saturday 30 November 2013

Krim Mutiara Bumi - Senarai Khasiat




Krim Mutiara Bumi -Senarai Khasiat
Ini adalah satu penemuan baru berasal dari tanah liat putih istimewa  yang mempunyai khasiat yang besar. Ujikaji pemakaiannya telah dibuat melebihi 8 tahun  tahun. Dengan izinNya telah terbukti berkesan menyembuhkan berbagai penyakit kulit yang telah dicuba dan dialami sendiri, saudara mara atau kawan-kawan yang terdekat.

Khasiatnya

Senarai sakit-sakit yang telah terbukti keberkesanannya ialah seperti berikut:-

- Berbagai jenis jerawat kecil atau besar >> cepat kecut/keluar nanah dan sembuh
- Kudis biasa atau kudis buta >> hilang gatal dan mempercepat sembuh
- Kurap >> hilang gatal dan mempercepat sembuh
- Kayap >> kurangkan pedih dan sakit, kulit cepat kering dan kulit  baru tumbuh dibawah kulit lama.
- Bisul >> mengurangkan bengkak dan sakit,  serta cepat pecah atau kecut terus
- Gigitan serangga berbisa seperti temingat, tebuan tanah, semut gatal, semut selangor >> mengurangkan sakit kesan dari gigitan,  menyurut bengkak dan cepat sembuh dengan cepatnya
- Terkena air panas, besi panas, minyak panas >> tindakan segera bancuh sedikit dgn air kemudian disapu atas kulit yg terkena - kulit tidak melepuh atau bernanah  dan cepat sembuh. Jika yang sudah melepuh pun insyAllah lepuh itu surut kembali dan kulit kembali sperti biasa.
- Luka-luka dari benda tajam atau duri >> sapu tebal atas luka - darah cepat berhenti keluar , tidak bernanah dan cepat  sembuh.
- Kulit anggota terutama kaki, merekah , berdeneh (berair), bernanah yang sukar sembuh disebabkan mengidap sakit kencing manis >> sapu tebal atas kulit - cepat sembuh dan kulit baru tumbuh kembali dengan baik.
- Gatal-gatal celah jari kaki, kuku makan cekam dan bahagian anggota  lain yang gatal berpunca dari jangkitan fungus >aiknya garu dahulu sehingga keluar air bisa dan pecah gelembung air bisa kemudian. Selepas itu basuh sehingga bersih kemudian sapu tebal dibahagian kudis yang luka-luka itu insyaAllah hilang rasa gatal-gatal dan cepat sembuh. 
- Gatal resedung terutama dimuka >> disapu tebal dimuka terutama atas hidung seperti tempelan  maskara insyaAllah  hilangkan rasa gatal merenyam dimuka dan jika ada jerawat insyAllah kecut cepat dan muka menjadi lebih licin. 
- Gatal-gatal kulit disebabkan terkena racun  semburan tanaman dan kesan dari terkena simen >> disapu tebal atas kulit insyaAllah hilang rasa  gatal dan kulit kembali pulih seperti biasa.
- Tapak kulit kaki merekah >> disapu selalu insyAllah hilang rasa sakit dan mengurangkan/hilang merekah.  
- Ruam lampin bayi >> sapu layang-layang di kulit yg masih basah selepas mandi insyaAllah hilang ruam dan ia juga boleh mengelak daripada ruam disebabkan guna lampin bayi.


- Melicinkan muka >> boleh diguna seperti mengguna bedak sejuk disapu pada muka nipis-nipis dapat menghilangkan  jerawat dan menghaluskan dan mencerahkan kulit.

Cara guna: Disapu atau ditempel tebal atas tempat sakit sebab apa yang diperhatikan krim ini seolah rasa "menyedut keluar bisa-bisa" dari dalam kulit. Untuk kawasan sakit yang luas seperti kena air panas sila bancuh sedikit dgn air bersih menjadi seperti bedak sejuk kemudian disapu ke tempat uyang kena.

Krim Bedak Mutiara Bumi apabila dipakai terasa sejuk sahaja tiada kesan sampingan. Ia berasaskan tanah liat putih istimewa dan air, jika kering boleh ditambah air bersih dan khasiatnya masih kekal.

Sangat mustahak setiap rumah menyimpan satu kotak sebab sakit menimpa tidak kira masa siang atau malam dan Krim Mutiara Bumi ini menjadi rawatan awal. Dapatkannya sekarang. 

Harganya murah sahaja  berbanding dengan khasiatnya. Boleh di pos dimana saja.

Sila hubungi saya Hj Man di 013-4389413 atau email: arahmani.tm@gmail.com atau lawat krimmutiarabumi.blogspot.com



9 comments:

  1. Product yang memang terbukti berkesan. Saya dah order 3 bekas krim ni :)

    ReplyDelete
  2. bagaimana cara nak order.. blh order direct kt sni ke

    ReplyDelete
  3. Krim ni mmg bagus utk jerawat kat muka .. boleh buat sbgi masker

    ReplyDelete
  4. Bagaimana nak dptkan krim ni dan berapa harganya

    ReplyDelete
  5. Dimana boleh dapat ini cream.
    Area lahad datu sabah.

    ReplyDelete
  6. Sila hubungi no tpon ni 01131064191..nombor lama tak guna dah. Tq

    ReplyDelete